måndag, juni 01, 2009

Hello!

Här i ungern är allt stängt idag eftersom det är annandag pingst? Hade glömt bort att att den helgdagen är borttagen i Sverige så jag var så förvånad att se att alla jobbade idag. Hmmm... Härligt att det verkar vara midsommar när jag kommer hem!
Sitter här och försöker maska för jag vill inte börja plugga riktigt än.. Igår satt jag och pluggade i 12 timmar med lite små breaks ibland.

Jag och T (som var här och plågades tillsammans med mig igår) hade en liten nostalgitripp. Hur länge sedan var det inte man hörde den här låten? När vi ändå är inne på det temat så den här låten ger en bra minnen! Hamnade i en liten 90 tals snurr och sedan så spelade T upp den här låten. Jag började nästan gråta. Vilken fin låt. Tydligen stor låt i Norge då.

Nej nu får jag skärpa mig och återgå till kirurgin. Igår läste jag om flera sätt man kan operera folk på. Nice! Sedan avslutade jag dagen med att läsa munhälsa. Japp jag läser en sådan kurs också. Man får helt otroligt lust att gå och ta tandtråd och fluorskölj hela tiden. Tror den kursen kan vara det bästa som har hänt mina tänder=) Blött hår och trött... Återkommande motiv här på bloggen.... Ha en härlig dag allesammans! Miss you=)

Inga kommentarer: