tisdag, juni 09, 2009

Lista

Eftersom jag drar mig för att gå och handla så slänger jag upp en liten lista som ni kan roa er med!
1. Hur gammal är du om fem år? 29 *snyft* haha aj det sved att skriva
2. Vem var den sista du träffade? T när vi promenerade hemåt inatt
3. Hur lång är du? Var tvungen kolla passet så jag inte ljuger på mig några cm men 1.64=)
4. Vilken var den senaste film du sett? Lars and the real girl. Tyckte den var söt.
5. Vem ringde du senast? S
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Skrattar fortfarande åt dig. Inte med dig utan åt dig. till Syster yster
7. Vad är dagens planer? Städa min lägenhet (bara att moppa golvet kvar nu) samt bege mig ut till tesco för storhandling. Måste ju ha mat i hus när man får storfrämmat.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I januari
11. Vilken ögonfärg har du? Bruuuuna
12. När vaknade du idag? 07.45. Då var jag måttligt irriterad. Men låg och läste ut min bok så jag gic inte upp förrän mycket senare.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja
14. Vilken är din favoritplats? Ooooh svår fråga. Nördstämpel om jag svarar ett operationsrum? Haha nej men hemma hos familjen en typisk regnig göteborgsdag när alla kan kura ihop sig och dricka thé och se på film.
15. Vilken plats föredrar du minst? Biometrics department i källaren på den clownrosa byggningen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i ett operationsrum? Var i världen det vet jag inte.
17. Vad skrämde dig som barn? Hoho det var mycket. Jag var en ängslig själv. Men kommer inte på något konkret just nu.
18. Vem fick dig att skratta senast? T
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja. Kassettband var mer min era.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Två bärbara
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med. Pyjamas!!!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 3 tror jag
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
25. Är du social? Ja det tycker jag. Men ibland så är jag inte på humör och då stänger jag mig total inne.
26. Vilken är din favoritglass? Violsorbeten som Lejonet och Björnen slutade tillverka. Annars är B&Js glassar underbart goda.
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Antagligen mycket motvilligt ge en stor den av den till CSN.
28. Tycker du om kinamat? Ja visst.
29. Tycker du om kaffe? Haha behöver jag verkligen svara på den här frågan`?.
30. Vad dricker du till frukost? Kaffe =)
31. Sover du på någon särskild sida? Vänster
32. Kan du spela poker? Nej men jag vill lära mig
33. Tycker du om att mysa? Jaaaa
34. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja min granne i gbg E.
35. Vill du ha barn? Nja
36. Kan du några andra språk än svenska? Ja
37. Har du någonsin åkt ambulans? Ja. Även i Thailand
38. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
39. Vad spenderar du helst pengar på? Oj svååårt. Äta ute?
40. Äger du dyra smycken? Nej inte direkt.
41. Har du någon gång testat narkotika? Nej!
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuc kex. Men nu är dom sluuuut =(
43. Vem är den roligaste människan du känner? Oj jag känner så många som är roliga. Men A brukar alltid få mig att skratta.
44. Välj ett ärr på din kropp? Vänster knä. När jag var klantig och ramlade i 4an. Det är störst i alla fall.4
45. Vad har du för ringsignal? Drug song med Amateur Transplants. hahaha har jag inte fått den förut så får jag väl den nu... NÖÖÖRDstämpel
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Kanske någon sparkdräkt på vinden hemma i götet
47. Flirtar du mycket? Nej inte medvetet i alla fall.
48. Vart togs din profilbild för din blogg? På Texmex dagen då jag var färdig med tredje året.
49. Kan du byta olja på bilen? Om jag skulle bli tvungen så skulle jag säkert lista ut det
50. Har du fått fortkörningsböter? Nej=)
51. Vilken var den senaste bok du läste? Plain Truth- Jodie Picoult. Superbra! Läs den!
Läser du dagstidningen? Nej inte i pappersform. Men på internet ja
52. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
53. Dansar du i bilen? Oftast kör jag så det skulle väl bli lite problematiskt
54. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the Voice
55. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Tvål, schampo, balsam bröd... Alltså inköptslistan.
56. När var du i kyrkan senast? Tror det var när jag var inne i stora katedralen här i Pécs. Fin fin.

herregud vilken tid det tog att göra den här listan!!! Nu tesco!

1 kommentar:

Belsebub sa...

Tuc kex är världens bästa "stanna vid macken för att man är hungrig på bilresan"-mat. Helst med kaffe till =)