onsdag, juni 03, 2009

Tjooooohooooo

Efter att ha pluggat tills midnatt och sedan gått upp halv sex för att läsa igenom allt en sista gång så har jag nu rivit av två exams på två dagar och har en sak till att säga:

JAG ÄR KLAR!!!!!!!! 5e året här kommer jag!!! Jippieeeeee!!!
*sjunger falskt för mig själv*

Herregud! Lättnaden bara böljar över mig och kan banne mig inte sluta le. Helt övertrött är jag också så det blir nog totalt flum ikväll. BBQ hemma hos en klasskompis står på schemat men först ska jag in till Coffein och möta upp ett par kompisar. Nu börjar livet igen!!!
Hihi. Hur konstigt kändes det på en skala att sitta och försöka visa hur glad jag är på webcamen. Haha. Jaja ni får bara ta det för vad det är! Lycka. Även om den är posad. Men så hääääär glad är jag i alla fall. =)

4 kommentarer:

Bodil sa...

GRATTIS!!!!!!

Belsebub sa...

Oh najs! Ha en trevlig kväll!

Anonym sa...

Grattis,
önskar Ebba

Nina sa...

Tack!! Vad gulliga ni är!