söndag, juni 28, 2009

Golfklubben

Ännu en varm dag i götet. Det är så jäkla härligt väder just nu. Kommer att bli sjukt deppad när det tar slut och det äkta gbg vädret tar över igen. Så nu håller vi tummarna för att det ska dröja.
Idag har jag och syster varit och tittat i lite affärer medans våra kära föräldrar var ute och spelade söndagsmästaren på golfklubben. Hittade ett par shorts vilket var gôrbra eftersom jag inte har tagit med mig några sommarkläder från ungern.

Sedan så åkte vi upp till klubben och åt lunch där när mamsen och pappsen kommit in. Dom hade världens godaste caesarsallad deluxe där. Deluxe= handskalade färska räkor. Mums mums mums. När vi kom hem så var alla så varma att det blev ett dopp i poolen för hela familjen. Sedan har vi bara tagit det lugnt och vilat resten av eftermiddagen.

Sitter här och funderar om jag ska ge mig ut på en liten löptur. Bara en kort runda. Näsan rinner lite och jag nyser men det kan vara lika mycket allergi som förkylning. Hmmm får nog rådgöra med mor.
Nu ska jag nog lira lite guitarhero. Jag ska fane mig klara crazy train före jag åker hem i höst. Så det så!

Jag när vi precis hade kommit tillbaka från klubben.

1 kommentar:

Bodil sa...

Coooool cab!!!