lördag, juni 27, 2009

and today there is pain

Hej smärta. Mina lår är inte nådiga idag. Eftersom det är lördag så har föräldrarna varit hemma så därför har jag och syster inte kunnat slappa som vi har gjort de andra dagarna. Attans också! Därför har jag med ett stort leende på läpparna och mycket entusiasm (haha sääkert) städat familjens badrum och tvättat terassen. Underbart roligt. Lägg till att jag dessutom skickades att handla på morgonen.
Well lite lugnt fick jag ha det och hann med ett dopp i poolen också. Förra sommaren köpte nämligen pappa en portabel pool om man nu kan säga så. Det var ruskigt kallt men uppfriskande på samma gång.
Hmm vad mer har hänt? jag har testat syrrans Guitar hero. Kör på Beginner och klarade Hotel California men sedan försökte jag mig på Crazy train och fick typ knutar i nacken för att jag spände mig så. Det gick inge vidare. Jag har inte ens lyckats ta mig igenom sång-j*veln än=)
I-landsproblem på hög nivå!
Nu ska jag hjälpa mamma med middagen. grillad fläskfilé! Mums

Inga kommentarer: