tisdag, juni 30, 2009

Bräckboden!

Idag så tog vi bilen och körde ut till Kungälv och Göteborgs kex. Det var länge sedan jag var i bräckboden sist. Oh heaven on earth. Så mycket goda grejer som dom hade där alltså. Vi köpte med oss två kassar fyllda med goda kex och kakor till superpriser.
Innan vi åkte hem så svängde vi förbi IKEA och köpte lite servetter och annat smått som man alltid gör på IKEA.

Jag och syster tog oss in till Movieline på eftermiddagen och uppdaterade vårt DVD skåp med lite nya filmer. Sedan har vi bara tagit det lugnt hemma och badat i poolen och suttit och hjälpt mamma lösa korsord. Idag fick hon oss att sjunga igenom Brev från kolonien för att kunna lösa korsordet.

Nu ska jag smyga upp i köket och sno lite Remi eller kanske en baddare ur kylskåpet. Det är farligt att ha så mycket gott på hemmaplan. Får se till att ingen ser mig när jag snattar ur kylskåpet...
Utanför bräckboden. Världens flin men jag var överlycklig. Nu är jag helt hög på socker istället.

Inga kommentarer: