lördag, juni 06, 2009

Nationaldag?

Är det tydligen idag. Vaknade med ett sms från T som gratulerade mig på dagen! Så himla sött. Jag blir så glad för det är ju ingenting vi gör i sverige direkt. Men en härlig start på dagen i alla fall.
Strax så ska jag hoja iväg för att möta upp henne och ha en nationaldagslunch. Jag fick en dresscode att följa. Blått och gult. Jag gjorde mitt bästa, vad tycker ni duger det?
Vad bitter jag ser ut! Haha well det är jag inte. Förutom att halsen gör ont men det är bara post examensperiods förkylningen som spökar annars är allt toppen.
Ikväll ska jag försöka mig på att baka kärleksmums måste bara inhandla lite mer kakao för jag trodde jag hade mer äv den varan hemma. Det ska bli intressant om jag lyckas! har aldrig provat på det tidigare! Imorgon ska jag dra till Balaton över dagen för att hälsa på släkten. Wish me luck. Jag lär behöva det! Undra om mormor tycker jag är för tjock eller för smal denna gången. Det brukar vara det jag får höra eller att jag borde skaffa mig en man! Wonderful.....

Inga kommentarer: