söndag, juni 21, 2009

Hej från datarummet!

Idag är det lugn och ro här hemma. Ända sedan i kom hem så har i haft besök a mammas kusin och hennes två barn och barnen river stället. Dom är helt okontrollerbara och det är konstant hög ljudvolym hemma. det är lite tröttsamt men idag har de åkt ner till småland så tack och lov så är det lite lugn och ro här hemma. Nu sitter jag, syster yster och fader nere i datarummet. Alla knapprar på olika datorer men det är mysigt att umgås ändå.
Angående schal/sjal i förra inlägget så blev det en hetsig familjedebatt om det eftersom pappa höll fast på schal och syster höll med mig om sjal. Det slutade med att pappa tog fram Ord för ord och det visade sig att båda stavningarna är okay. Så nu har vi lärt oss det. Syster sitter jämte mig och redigerar bilder hon tog när vi var i BP och de är sjukt snygga. Ska se om jag kan charma henne och få ett par att lägga upp här i bloggen!
Annars har det varit en lugn dag som sagt. Inte gjort många knop. Igår var jag ute och tog en kort jogg och det var skönt att komma igång med det igen!
Nu ska jag återgå till mitt surfande! Puss puss

Oooh vad syster är gullig! Tagen på väg till Budapest. Även om hon kallade mig blodsugare och igel så fick jag några bilder. Sötnos där.

Inga kommentarer: