måndag, juni 08, 2009

Trött!!!

Jisses det var verkligen intensivt igår. Jag var helt färdig när jag satte mig på bussen hem. det är hög ljudvolym alla pratar i mun på varandra och detta på ett språk jag inte riktigt behärskar så man måste verkligen koncentrera sig på att förstå. När jag sjönk ner i mitt säte på bussen så somnade jag nästan direkt. Båda vägarna! Vilket gjorde att jag var pigg när jag kom hem igår men inte hindrade mig från att somna på stört så fort huvudet nuddade kudden!
Idag skiner solen ute och jag känner mig pigg och glad! Ska ta och åka upp och lägga mig uppe vid poolen Pollack och läsa min bok som är sjukt bra och bara ta det lugnt. Tar det lite försiktigt dock och stannar bara några timmar för egyptenbrännan är långt borta och man måste akta sin lilla hud.

Inga kommentarer: