lördag, juni 20, 2009

E frys!

=)
Herre min gud så kallt det är i Sverige. Istället för vit klänning och blommor i håret igår så blev det jeans tjock kofta och schal. (var tvungen att fråga pappa hur schal stavades och det ser jättekonstigt ut om ni frågar mig. Hade velat ha det till sjal. men det ser också fel ut.) Nu hoppas vi att det bara är några dagar kvar innan kroppen har ställt om sig så jag kan sluta att frysa hela tiden!
Pappa påpekade för mig idag att det faktiskt är två veckor kvar till jag börjar jobba och inte en vecka som jag trodde. Men hjälp! Vad ska man göra av två veckor? Jag ahr inte varit så här mycket ledig sedan jag började studera medicin. Knappt innan det heller. En hel månad totalt! Jaha...
Nej nu ska jag ta och köra min syster till 4gott för hon vill köpa godis. Chaufför Nina är hemma igen!

3 kommentarer:

Bodil sa...

Jag håller på sjal... ;D
Välkommen till svensk sommar!

Adnex sa...

E frys og! =)

Nina sa...

Uuunderbart att vi e två som frys=)