måndag, oktober 05, 2009

Uppdatering!

Jag tog mig igenom dagen! Woho riktigt stolt faktiskt. Var till och med något så när vaken på kirurgilektionen.
Nu är jag i alla fall hemma och har suttit en stund och pluggat lite gastroenterologi. Satan i gatan vad tråkigt det är. Ursäkta det var inte meningen att säga så men jo när man jämför med de andra kurserna jag läser så är det ganska trist.
Så Nina varför gör du inte en lång procedur kort och bara pluggar något annat så att du faktiskt får gjort något istället för att surfa runt på internet och läser bloggar?

Jo eftersom ni(jag) faktisk undrar det så kan jag tala om att det beror på att mina böcker är fasthållna av Amazon.com någonstans på detta jordklotet medans en stackars anställd springer runt och letar efter den sista boken i samlingen. Tror det är Neurologin som har kommit bort. I väntan på att dessa ska skickas hem till mig så får jag hålla mig till godo med de böckerna jag redan har dvs det blir gastro som pluggas.

Nu ska jag dra mig i håret tillbaka till bordet och sätta igång. Har ytterligare två frågor att gå igenom innan jag får ge mig.


Så alla som gillar mig kan väl be en tyst bön om att neurologiboken hittas så att jag kan få plugga något annat snart=) Tjohej


Boken jag läser i just nu... obs gammal bild
Nina som maskar framför datorn och undrar vart hennes böcker befinner sig någonstans!

Inga kommentarer: