fredag, oktober 30, 2009

Finally fredag!

Hej på er!
Här har det varit fullt upp. Man hade ju kunnat önska att jag hade haft fullt upp med att plugga men så har inte varit fallet tyvärr. Igår skulle jag fixa sista delen av min kostym till ikväll. Det tog myyyycket längre tid än vad jag trodde i mitt huvud. Plus jag var tvungen att städa upp lägenheten eftersom vi kanske är här och gör oss iordning ikväll...
Komm dessutom på att jag inte här inhandlat den gula eltejpen än... Hmmm när ska detta hinnas med?
Efter gastron idag ska jag iväg till Apollo och hjälpa till att dekorera stället.
Arrangör T och jag hade ett kul samtal igår:
T- So Nina you haven't bought your ticket yet right?
N- Yes I have. I bought it on Tuesday
T- Shit we were going to give it to you for free since you have been helping out. You guys are on our VIPVIPlist...
N- Ah that's sweet but it's alright I already got mine.
T- Okay I'm going to buy you a drink. A beer before 11pm.
Haha all öl är gratis innan klockan 11pm. Jag gillar folket i min grupp=)

Inga kommentarer: