lördag, oktober 17, 2009

Soup

Började dagen lite annorlunda idag. Hittade blåbärssoppsmix i mitt skafferi och det fick bli frukosten idag. Jag har glömt hur gott det är med blåbärssoppa. Jag har inte ätit det på flera år.
Efter blåbärssoppan så fick jag en kolossal craving för körsbärssoppa så det slank ner det med.


Igår var i alla fall jättetrevligt. Har en mycket fin whiskeyröst idag. Konserterna var hur bra som helst som vanligt. Däremot DJn som kom efter hade seriöst problem. Man kan inte bara spela techno hela tiden... Jaja. mina fötter mår inte så dåligt idag i alla fall.


Måste bara visa en liten bild på en så himla snygg (och god) drink som jag fick mixad till mig hemma hos D.
Vi var där och åt väldigt goda snacks och pratade före konserten. så trevligt! D vet verkligen hur man skapar en urmysig miljö.

Inga kommentarer: