torsdag, oktober 29, 2009

Nämen godmorgon!

Uppe med tuppen! Eller haha well det vet jag inte men uppe är jag i alla fall. Dags för neuro! Ska strax hoja iväg och plocka upp T i vanlig ordning!
Sedan är det mycket som står på schemat. Handla de sista grejerna inför imorgon. Förutom neuro ska vi också har obstetrik och familymedicine(gråter krokodiltårar). Jaja fam med är i alla fall på paeds kliniken idag och inte ända ute på militärsjukhuset. Det är något att vara tacksam för i alla fall.
Ni får bara ursäkta mitt snygga sofföverdrag. Men jag kan lova er att det ser faktiskt värre ut utan överdraget.

2 kommentarer:

Kaolina sa...

morgon, hah, klockan 7 det är typ kväll ju. jag brukar ialla fall gå och lägga mig då typ ;). Hörs!

Nina sa...

Haha ja det var det ju för mig med i sommras! Det var kul att höra av dig häromdagen!