fredag, oktober 16, 2009

Sen sen supersen

Eeeeh okay måste skriva fort som tuuusan!
var på biblio 09.10 imorse det tyckte jag var riktigt bra jobbat. Igår var hur mysigt som helst med vin, ost och gott sällskap. Kände att det var vin igår i huvudet vid typ elva tiden men botade det med en kaffekopp.
KLockan 16 var jag så trött att jag höll på att kollapsa så jag skyndade mig att bli klar med uppgiften jag höll på med ochpromenerade hem. Väl hemma la jag mig i sängen och vaknade upp en timme senare. Haha vaddå paaaaanik!
Nu har jag slängt i mig lite mat som blev en väldigt konstig mix men nu är jag inte lika hungrig i alla fall. Mission accomplished. Ska vara hos T om 20 minuter för att göra iordning oss och dessutom handla dricka på vägen... Hmmm tror inte det kommer hända.
Ikväll är det konsert med Revolver Express och Revelstone på Pécsi est café! Wiiiie

Inga kommentarer: