torsdag, oktober 15, 2009

Jag som trodde det skulle bli ett enkelt slut på veckan.

Herregud så fel jag hade. Dagen idag har verkligen varit tortyr. Förutom neurology. Den läraren är hur söt som helst mot patienterna och riktigt duktig på att lära ut!
Men efter det gick det bara utför. Obstetrik var gôrtråkigt och family medicine var en katastrof. det var verkligen urdålig förläsning. Första gången jag skriver en comment på evaluation form faktiskt. Hoppas bara inte att det är föreläsaren som sammanställer utvärderingen för jag var inte den enda som kommenterade den här föreläsningen.


Nu är jag i alla fall hemma. Helt förstörd efter denna dag så nu ska jag vila lite innan jag ska röja upp här hemma inför helgen.
Tack och lov för att veckan är slut!

Idag fick det bli en bild från efter skolan istället=) haha märker man skillnaden?

2 kommentarer:

JS sa...

Du ser litt ødelagt ut Nina :)=

Nina sa...

Fy tusan ja! jag var helt knäckt=)