lördag, oktober 24, 2009

Lördag

Väldigt trevligt att man har ytterligare en dag helg. Jag ääääääääääälskar långhelger.
Fick dock inte den lugna sovmorgon som jag hade hoppats på eftersom jag blev terroriserad på telefonen av min kära syster. Hon kan skatta sig lycklig att hon befinner sig 200 mil bort annars hade jag kommit efter henne. Vem väcker en sovande Nina klockan 08 på en lördag. Tortyr!
Hon skrev iofs högskoleprovet idag så nu håller vi tummarna att det gick bra!
Känner mig gammal när lilla syster gör högskoleprovet.

Sitter här nu och försöker koncentrera mig på ögon. Det går inget vidare. Bläää vad tråkigt det är. Men har inställningen idag att det är bra att bara få liiiite gjort än inget alls=)

Sen ska jag baka hallongrottor och promenera bort och hälsa på J, T och V=)
Hahahahaha jag skrattar ihjäl mig. Det är banne mig tur att man säger att skönhet kommer innifrån=)

Inga kommentarer: