onsdag, oktober 14, 2009

Äntligen hemma"

Hoho andra lååånga dagen den här veckan. Men skoldagen avslutades i alla fall med en riktigt bra emergency psychiatry lektion. Den läraren är verkligen kanon. Väldigt bra på att förklara och det är väldigt intressant att lyssna på honom.

Annars har jag som vanligt på onsdagarna haft vanlig psych, forensic medicine och paeds. Mellan paeds och emergency psych så gick jag och T till lemon och tog en varm choklad då det är riktigt ruskväder ute.

Sedan till det sista som verkligen förgyllde min dag. Det var att efter emergency psych när det var mörkt, kallt och vått ute då det duggade kyligt regn fick jag skjuts hem. Det var vekligen guld värt att få komma hem fort och speciellt eftersom personen i fråga fick köra en rejäl omväg för att släppa av mig. Men det var verkligen supersnällt.

Så nu ska jag ta mig en kopp thé och bara slappa resten av kvällen. Imorgon är sista dagen för den här skolveckan. Skönt!
Här har vi mig imorse också...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nyydelig bilde av en nyydelig tjej!:)

Nina sa...

Vad gullig du är!!! =)