fredag, oktober 09, 2009

Smög mig ut

för att handla. Naturligtvis råkar jag pricka in dagen då det står en dude i affären och vill att man ska skaffa något klubbkort eller var det var. På frågan om jag vill ha detta kort så väser jag NEJ! och smiter förbi.
Naturligtvis blev Mr Kortdude sårad av mitt försök att handla och komma hem till soffan så fort som möjligt. Så han bestämde sig för att komma fram till mig när jag står och svajar och packar ihop mina varor.
MR K: But why don't you want this card? It's for free *hundögon*
N (trött): Because I'm sick. I don't want to contaminate you or anyone else. I just want to shop as quickly as possible and then go home again.
MR K: *Tittar på mig, lägger huvudet på sne och sedan backar 10 meter bakåt.*

Nina svajar ut ur butiken och hem till soffan...

Inga kommentarer: