söndag, oktober 04, 2009

Underbar kväll med mina girls

Gud vad roligt det var igår. Som alltid när det gäller Pécs så går alla all in när det gäller themeparties.
Samlades hemma hos D där vi lyssnade på 80s music och hade lekar som var kopplade till 80talet!
Sedan fortsatte vi ut på stan för att dansa vidare. Fortfarande iklädda våra 80 tals kläder. Gissa om folk skrattade åt oss. När vi steg in på color café så började folk ta bilder. Hahaha jaja man lever bara en gång.
Bäst var ju när ett gäng killar från skolan kom in och såg lite lätt chockade ut. Jag fick kommentaren- När jag ser på dig så är det som om jag sitter och ser på en gammal Madonna video. Haha man tackar och bockar.

Idag är det dags att göra bot för sina synder. Hike up till tv tornet med gänget står på schemat!
Madonna? Jag får mer Flashdance vibbar.... hahaha. Undra om man någonsin får användning för dom legginsen igen!

Inga kommentarer: