måndag, oktober 19, 2009

Grottmänniskan återvänder

Vilken dag! Humöret har gått upp och ner som en jäkla berg-och-dal-bana.
Generellt har humöret varit ganska botten men en topp idag hann vi med. Jag fick paket!!!!
Ända från Norge faktiskt. Jag hade ingen aning om att Adnex skulle skicka paket till mig men det hade hon gjort. Jag blev hur glad som helst. Massa gott fanns i paketet. Hurra hurra!


Vidare så satt jag på biblioteket och spanade in ögon... Tills klockan nästan var 21 och jag fick nog och traskade hem. Skönt att dagen är slut faktiskt. Men ännu skönare att jag har så underbara kompisar som klarar av att pigga upp mig och som står ut med mig när jag är på dåligt humör!
Update: Nu ringde min S också upp mig på skypen så jag fick prata av mig lite. Perfect timing.

Inga kommentarer: