tisdag, oktober 20, 2009

Oh nej inte dags att gå upp igen

Herregud. det blir banne mig bara jobbigare och jobbigare. Kallt i lägenheten, väldigt varmt i sängen.
Att jag inte har lektion förrens kl 9 och egentligen bara tänkte sitta på biblio hjälpte inte med motivationen. Bara 10 minuter till har repeterats i mitt huvud om och om och om igen.
1 Kopp kaffe är avklarad och ska se till att ta med mig min termos så jag får i mig en kopp kaffe till innan första föreläsningen.

Dagsplaneringen ser ut så här:
Biblioteket, gastroföreläsning, biblio, gastrolektion, biblio och´spec in orthopaedics. Efter ortho så blir det en Zumba klass innan jag ska drösa ihop i soffan.
Jäklar det påminde mig om att jag borde ta och packa gympaväskan. Det är annars en sådan grej som jag garanterat kommer glömma annars.
Oki doki ha en härlig dag!

Inga kommentarer: