lördag, januari 31, 2009

Hoppsan


Såg att jag inte hade postat inlägget jag skrev i torsdag. Dessutom hade jag inte skrivit klart det. Nu känns det inte lika aktuellt att skriva färdigt det och lägga upp det.
Men sedan senast så har jag fått assistera på plastik operation. Jag blir så glad i hjärtat av att jag får möjlighet att göra sådana saker.
Igår så var mamsing och jag och handlade. Dessutom var det pappsens födelsedag så det blev tårta och god middag på kvällen följt av lets dance.
Imorse så vaknade jag med förkylning. Den har varit på ingång nu ett par dagar med lite rinnande näsa men idag var den ett faktum.
Jag blev instoppad i ångbastu och rensade bihålorna ordentligt. Första minuterna undrade jag varför min familj försökte ta livet av mig men sedan blev det väldigt skönt. Känns lite klarare i skallen också. Det känns bra eftersom mitt flyg tillbaka till ungern går ikväll! Skola på måndag! Helt totalt overkligt.
Innan flyget går så ska vi äta massiv lunch här hemma och sedan ska vi iväg på födelsedagskalas en liten sväng precis innan det är dags att åka till flygplatsen. Hoppas jag får träffa min superkommentator då så jag kan ge henne en ordentlig kram!
nej nu ska jag gå och snyta mig! Resväskan är packad och allt är klart. Tror jag....
Man kan aldrig vara säker

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad det var kul att träffa dej igår! Hoppas att du fick en bra resa hem. Vi spelade Guitar Hero och åt lite tårta sedan du åkt.KRAAAM!B