måndag, januari 19, 2009

Jippie


Imorse när väckarklockan ringde så tänkte jag många mindre vackra tankar om varför i hela friden man plågar sig med sånt här när man har lov. Men sen kom syster och öppnade dörren och sa med bestämd röst: Nina nu är det dags att gå upp.

Nina gjorde som hon blev tillsdags och en timme senare var vi båda två på gymmet.

Hurra nu spritter det i kroppen och jag är så lycklig över att vi kom iväg. Äntligen!

När vi kom hem så fixade jag smoothies till oss och sedan blev det lunch: Kyckling pytt med ägg. mums mums. Skjutsade syster till skolan efter lunchen. hur lyxigt är det inte att börja halv tolv på en måndag?

Nu sitter jag här på datan och surfar bort min dag på internet. Ska städa lite och sådant senare! Men nu när huvudvärken är borta (glömde bort att dricka kaffe imorse) så är allt strålande som vanligt!

Nu ska jag fortsätta slafa omkring i mysbyxor med kaffekoppen i högsta hugg. Jag har för mig att det finns lite kakor kvar i köket med! Mums! Oreos! Till och med katten vill kela med mig idag! Vad trevligt!

Inga kommentarer: