onsdag, januari 14, 2009

Forgive me bloggen for I have sinned

Ja nu har jag varit dum och ljög lite lätt för er alla igår. Kunde nämligen inte skriva vad jag egentligen höll på med för då hade det förstört överraskningen eftersom min syster läser bloggen. Jag har faktiskt tagit mig hem tills sverige. Mamma och dom trodde jag skulle komma på lördag men ack nej jag åkte från Pécs vid 12 tiden och kom fram här hemma vid 21 på kvällen.
Ni skulle hört mamma när jag ringde från plattan från säve och frågade om man kunde få skjuts hem. Det lät ungefär så här: Oh herregud oh herregud oh herregud. Nä nu skojar du väl?
haha strålande. Syster höll på att få en hjärtattack för det var hon som svarade i telefonen och jag bara sa: Kan jag få prata med mamma fort! Följt av att hon hörde alla herreguden. Hon trodde ju att det var någonting som verkligen hade hänt. Stackars. Men hon kom med ut till flygplatsen i pyjamas och hämtade mig!
Så nu sitter jag här hemma i pyjamas. Alla är på jobb men jag har lite telefonsamtal och grejer jag behöver fixa så det gör ingenting! Syster slutar dessutom vid tolv så då kanske det kan bli lite sushi man vet aldrig!
Kaffekokaren här hemma fattade jag inte hur den fungerade så det blev pulverkaffe... Feels like home to me=)

Inga kommentarer: