lördag, januari 24, 2009

Hinner inte riktigt med

Det är massor som ska göras hela tiden. Dessutom har jag idag jobbat på plastiken. Barnavdelningen igen. Hjälp vad dom små bebisarna är söta. Man liksom smälter inombords.
Igår så blev det en tur på stan och lite fika med K. Sedan var det bara en lugn hemma kväll med massor med gottis, kakor etc framför Lets Dance. Var dock tvungen att gå och lägga mig innan det var slut eftersom jag skulle stiga upp klockan tidigt idag.

Imorse hade proppen gått i köket så jag var tvugnen att stöka med säkringar och grejer. Det finns andra grejer som man har mer lust att göra klockan fem på morgonen. När jag fick igång strömmen till köket så började diskmaskinen låta jättekonstigt. Det lät som det var krig i köket och detta lyckades den med utan att den ens var på.
jag var ju livrädd att väcka hela huset vid denna okristliga tid och tvingades slå av säkringen igen bara för att inte huset befolkning skulle vakna. Sminkade mig i mörker och åkte så kvickt som möjligt iväg till jobbet. När jag kom hem visade det sig att diskmaskinen hade gått sönder efter det att jag hade gått och lagt mig och att det var pappa som hade dragit ut proppen för att han var rädd att den skulle väcka alla. Så nu är vi utan diskmaskin. Precis som jag är van vid i Ungern så för mig gör det ingenting.
Nu sitter jag här och väntar på min kompis Belsebub för vi ska se på film hemma hos mig! Oh yeah!
Imorgon blir det jobb igen. Mer små sötnosar det tackar vi inte nej till=)

Inga kommentarer: