söndag, januari 18, 2009

Snörvel

Hej hopp! Idag är det söndag och jag sov till halv elva. Haha det är ju löjligt men jag hade för första gången inte ställt någon väckarklocka och tur var väl det för jag sov himla dåligt inatt. Fick ingen ro i kroppen. Det var lite knäppt eftersom jag höll på att somna i soffan vid halv 8 så jag försökte komma i säng tidigt men att sova gick icke. Nu har jag knarkat två stora koppar kaffe och fortfarande är jag lite trött... Dessutom lite snörvlig. Men här ska vi icke bli sjuka. det står inte med på schemat. Ska dock bara ta det lugnt idag och inte förvärra situationen. Det är dock lite svårt eftersom mamma vill iväg och kolla på stan. Tempting men nej jag orkar inte!
Nu är det dessutom dags för Nina att agera taxichaufför åt syster!
Syster som by the way övningskörde hela vägen hem idag! Det var det värsta! Snart kanske jag mister mitt jobb som taxichaufför med=)
Ha en härlig söndag allesammans!

Inga kommentarer: