torsdag, januari 15, 2009

Let's keep going!

Ingen semester här inte! Efter igår som var skapligt snabb så var jag väldigt glad över att jag fick hoppa in och jobba ett pass extra på plastiken idag. Väldigt förrvirrande som alltid när jag kommer tillbaka efter att ha varit borta länge men efter en liten stund så var jag inne i det hela igen. Det var så skönt att få något vettigt gjort idag. Var så deprimerad nu ikväll för att jag vet inte om jag kommer få några mer tider. What am I supposed to do with my days??!!


Ikväll agerar jag taxichaufför åt min far så han kan dricka vin ute på middagen och slippa ta lokaltrafiken hem. Gud vet som som kan hända på stadens spårvagnar och bussar om man inte ser upp. Plus jag vill ju ge honom en chans att spara ihop till mitt arv först :P


Oj nu ringde han det är dags att agera taxi...

Nina på BUD igår kväll...

Inga kommentarer: