lördag, januari 17, 2009

Plastikkirurgen

Hej hopp! Här går det undan i svängarna! Jag hann inte skriva något mer igår. var som sagt var på stan en sväng och tog en fika och igår kväll så var det bara fredagsmys här hemma och jag kollade lite på Lets dance. Men jag var tvungen att gå och lägga mig tidigt eftersom jag hade blivit inringd till att jobba extra på plastikkirurgen fast denna gång på barnavdelningen.

Det är vad jag har gjort idag och det var verkligen superkul. Jobbet var lite annorlunda jämfört med vad jag är van vid. Men jag älskade atmosfären på avdelningen och allt. så verkligen en härlig dag på jobbet. Men det var lite tungt att gå upp klockan fem imorse så nu är jag lite trött så jag ska bara ta det lugnt ikväll.

Äta tacos och titta på film det är min plan! Imorgon är det en ny dag!

Inga kommentarer: