måndag, januari 26, 2009

Försvinner

Ibland så bara försvinner jag från min lilla blogg.

Det händer oftast när det är mycket som händer runt knuten. Just nu är det göteborg och jobb som gäller. Har jobbat hela helgen. Gått upp klockan 5 på morgonen=) Hinkat kaffe...

Idag har en snickare varit här och stökat utomhus hela dagen och jag har suttit i telefon eller framför datorn. Mestadels har jag suttit i telefonköer. Jäkla slöseri med tid faktiskt! Sedan har jag suttit och sett på Hells Kitchen. En underbar TV show. Den där Gordon Ramsey är riktigt söt ju :P.

Dags för mig att försvinna igen. Det är dags att gå bort från datorn och bara ta det lugnt. Imorgon ska jag gå brevid. Eller auskultera som man tydligen också kan kalla det för! Det ska blir kul! Skönt att göra något vettigt med mitt liv=)

Kram på er!

Inga kommentarer: