onsdag, januari 21, 2009

Kontorsdag!

Idag har jag haft en riktig kontorsdag. Jag har suttit med telefonen klistrad i örat och ringt runt och sökt efter sommarpraktik i stort sett hela dagen. vet inte hur mycket jag har suttit i växelköer. Dessutom så har man fått trevligt bemötande, mindre trevligt bemötande och fått telefonluren slängd i örat på sig. Intressant intressant.
Sedan drog jag och syster och tränade lite. Så könt det var att springa av sig all ilska! 30 minuter bara flög förbi! Sedan blev det lite styrka.
Sist men inte minst så mötte jag upp V och tog en fika med henne! Nu häner det äntligen lite grejer i mitt liv ska ni se. Efter ett par dagar i deprimerande tristess så ska jag imorgon först jobba på HKV sedan ska jag eventuellt ta tag i en Chalmers pubrunda. Vi får se hur trött jag är!
Men nu ska jag lägga mig framför TVn i alla fall!
kram kram

Inga kommentarer: