måndag, januari 12, 2009

Done! Färdig! Finished! Finito!

Idag så korsade jag över gränsen. Till det vi brukar kalla "Den andra sidan". Den andra sidan hör till dom människor som är klara med alla sina exams och kan ta ledigt fram till nästa terminsstart!
It's a sweet life här på andra sidan=)
Inte för att jag vet så mycket om livet här på andra sidan för jag har bara varit här i ett par timmar men men.
under den här tiden så har jag hunnit fika med Å och S samt ätit lunch med JS på ett nytt place som jag inte varit på tidigare. Kommer inte ihåg vad det heter just nu men gott var det. Sedan har jag plockat lite hemma och bara tagit det lugnt. Biljett är beställd hem så nu är det att bara slappa!
Nice nice!
Igår så åt vi upp pepparkakshuset här hemma. Sockerchock på hög nivå! så här såg det i alla fall ut innan det hamnade i våra magar

Ja jag vet att beskärningen på bilden suger men jag orkade inte fiffla till det så ni får ta det som det är. Huset ser helt miserabelt ut det med men det är ju i alla fall en liten förbättring sedan förra året. Om vi gör en liten förbättring varje år så kommer doktor Nina vara sjukt bra på att fixa pepparkakshus =)
Nu ska jag se en film och bara slappa. Life is good yes it is!

Inga kommentarer: