onsdag, maj 16, 2007

You can not recover from death

Där var ett av sociologi-citatet jag pratade om! Och det finns fler många fler!
Ja jag kan med trygghet tala om att examensperioden är här. Den har inte börjat än men oooh den är här:
- Dut dut dut du har kommit till en svenskas hjärna som inte fungerar var god att lämna ett meddelande så hör vi av oss så fort vi kan! dut dut dut

Totalt sammanbrott av hjärnan. Efter 7 timmars sträck-plugg så träffades vi nere på Replay för att vi skulle äta middag.. Men social kunde jag inte vara! Min hjärna hade rest på semester! Tack och lov att mitt sällskap var på samma sätt!
Tecken på att pluggandet här tagit över ens liv?
1. Man kan bara sammanfatta sin dag med- jag har pluggat
2. Man kan inte komma ihåg om man verkligen gjorde det som man gick ut för att göra
3. Man har extremt dålig humor och övertrötthets reaktioner
4. Stressen finns överallt tom under sängen med dammråttorna

Tips på internskämt man kan skratta åt i examensperioden:
- Vilken smak tycker du e godast på DNA chipsen? (cred O)
Haha jag sa ju att dom var dåliga;)
Nej nu ska jag sova!
Helst i hundra år men jag får nöja mig till klockan 06.00 imorgon!

Inga kommentarer: