onsdag, maj 09, 2007

EEG

Dagen är snart över. Vad har jag fått gjort idag egentligen? Inte speciellt mycket det har varit en massa andra saker som har tagit upp min tid!
Som Anatomi lektion med "Jultomten" som vikare! Han är jag också ett ordentligt fan utav! Härligt sätt att vara och sjukt mycket kunskap om allt möjligt!
Dagens favoritcitar är helt klart - I always mean what I say because I have XY chromosomes!
Jag skrattade! Tårarna rann men det var på grund av formalinen;)
Sen var det physiology där E från den andra gruppen somnade med ett EEG på huvudet. Det var meningen i och för sig men eftersom han skulle somna var vi andra tvungna att försöka vara tysta och...göra ingenting. Lite segt var det dock tillslut!
Sen mötte jag K och O. O hade med sig hembakta Choclate Chips Cookies till oss! I love you! Vägen till mitt hjärta går definitivt genom kakor med choklad i. Det är vetenskapligt testat!
Slutligen har jag gjort ett vuxentest. Hur vuxen är du? Jag blev beräknad till 18.3 år... Hmmmm
Gör det själva här!
Nu godnatt!

1 kommentar:

Ivar sa...

Gjorde samma vuxenpoängutredning. Jag är beräknad till 30.6 år. Känner mig plötsligt gammal och torr...