onsdag, maj 30, 2007

Fredagskänsla

Det känns som om det är fredag idag! Det är i och för sig bara onsdag men när man inte har skola så blandas dagar och datum hej vilt! Skumt att ha fredagskänsla då!
Idag så har jag pluggat och sen begett mig ut en sväng. Det blev lite middag på Replays och sen en sväng förbi Ys place en liten stund!
På vägen dit så hade jag seriösa problem att komma på förkortningarna för höger och vänster på svenska... Dvs H och V det blev R och L varje gång ! Spooky!!!
Well well mitt huvud är helt knäppt nu förtiden! Kommer knappt ihåg hur gammal jag är (alldeles för gammal I know men siffrorna e diffusa)...
Istället har massa cytokines och annat skräp tagit över min hjärna... Snacka om dåligt utnyttjande av begränsat utrymme;)
Nu ska jag ta och kolla vad som har hänt i världen!

Inga kommentarer: