lördag, maj 12, 2007

Hur man kokar ris!

Ja K och jag gick ner till Arkad för att bunkra up med lite sushi och köttbullar och handla förnödenheter inför kvällen! Nere i Interspar så möter K en tjej från hennes grupp vars bror var på besök! Där blev vi fast i en halvtimme för de var väldigt pratglada! K tjattrade på med gruppkompisen och jag blev fast med brodern. Han gav mig en kvarts långt föredrag i hur man.. Håll i er nu!... Kokar Ris!
Ja jag skojar inte...En kvart! Helt otroligt! För jag hade ju absolut ingen aning om hur man kokar ris sedan tidigare...
Resterande kvart gav han mig en genomgång i hur man smakar på ett vin... Eeeh står det Looser i pannan på mig eller?`Varför trodde han att jag absolut inte hade någon som helst koll i detta ämne? Är det för att jag är blond? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men det var mitt livs längsta halvtimme!!!
Nu ska jag ta tag i min kära anatomi igen!
Kram

Inga kommentarer: