tisdag, maj 01, 2007

Världens roligaste samtal!

Ja min kära mor ringde till mig på Skypen! Hon ville bara kolla hur det står till med foten. Jag blev lite lätt förvirrad och förstod inte riktigt vad hon menade.
- Jo men det är ju första maj idag... Var det inte för två år sedan du knäckte foten första gången på något party fick jag till svar!
Haha ibland e hon för go lilla mamsing! Ser efter mig så att jag är rädd om mina små fossingar! That's what mums are for!
Sen kröp det verkligen i hela kroppen och gick ut på en promenad! Tog sikte på TV-tornet och bara gick där jag kände för! Otroligt skönt att bara gå och tänka på allt och ingenting med musik i öronen... Hamnade tillslut uppe på Os altan där jag störde honom en liten stund innan det blev dags att återvända hem!
Nu kallar böckerna!

Inga kommentarer: