söndag, maj 06, 2007

Idag:

Har jag faktiskt fått gjort mycket skolmässigt sett. Eller jag skulle kunna ha gjort mer men med tanke på hur seg det har gått med inspiration etc den senaste veckan så är jag faktiskt väldigt nöjd!
Förutom det har jag diskat upp. Denna ständiga diskhög! HUr mycket man än diskar så växer den alltid! Jag saknar verkligen diskmaskinen i Sverige ibland!
Sen så pratade jag en sväng med vår alltid lika trevliga hyresvärd (när man snackar om fake-brittisk accent så är hon the One). Det var också otroligt givande, men vi fick inga smällar på fingrarna den här gången heller! God we are good! ;)
Ja imorgon så får jag sällskap i lilla lägenheten igen! Jag som precis hade börjat vänja mig vid att det ekade innomhus;) Ärligt talat ska det bli väldigt skönt att gå tillbaka till den gamla rhythmen. Man går omkring ständigt med känslan att något e fel. Min mobilräkning lider av det oxå för att inte tala om O som stackarn fått massa samtal denna veckan när livet har vart jobbigt! Han är nog också glad över att få lite semester från Nina-som-är-arg/ledsen/förbannad/_______ <-- fyll i valfritt som verkar passa in på mig

Inga kommentarer: