måndag, maj 14, 2007

DET ÄR SÅ VARMT!!!!

Alltså herregud! Förstår varför spanjorer, greker, italienare etc tar en siesta mitt på dagen... När klockan närmade sig två så var det 31,3 grader i skuggan... Nu är det "bara" 24 grader... Jag och K stod och pratade med två grekiska tjejer på bussen imorse och de började skratta när vi sa att det var så varmt... Tydligen hade de diskuterat sinsemellan om att snart kommer alla skandinver att börja säga så... Ja hur rätt hade inte dom?
I alla fall så har jag varit duktig och pluggat anatomi största delen av dagen. Varit mindre duktig när det gäller att plugga immunologi... Men det är sista dagen imorgon!!!! Yay inga fler immunologilektioner terminen är över!
Detta måste firas!
Till sist vill jag bara säga grattis till min lilla gumma därhemma som har tagit körkortet!!!! Massa massa massa kramar! Det blir du och jag i Porschen i sommar när jag kommer hem!

Inga kommentarer: