fredag, maj 04, 2007

Men det är ju fredag!!!


Jippie vad denna veckan har gått fort! Jag gillar fredagar. Jag älskar fredagar! Kanske ännu mer eftersom jag har sovmorgon och hinner sätta mig ner i lugn och ro med en kopp kaffe och läsa lite nyheter och skvaller (var tvungen lägga till det sista så ni inte skulle tro att jag har blivit allt för vuxen;))... Solen lyser med sin frånvaro ;) och jag har typ tagit alla produkter som finns i badrumsskåpet och hävt upp det i håret för att det ska hålla sig platt... Resultat? Naturligtvis är det inte platt utan frizz så det står härliga till! Tror jag ska tjuva lite på Ks sida också och se om det hjälper;)

Hoppas jag orkar hålla humöret uppe på skolan! Det har nämligen en tendens att fallla ganska fort efter/under biokemin. Men efter biokemin så kommer ju fysiologin. Hm idag tror jag nog att det blir : Lysa folk i ögonen med diverse lampor etc etc

Det känns ändå som om detta kommer kommer bli en riktigt bra dag! Speciellt efter en liten personlig seger nu på morgonen=)

Dags att uppdatera iPoden och promenera iväg till skolan! Ha en riktigt härlig fredag!

1 kommentar:

Anonym sa...

gissa vem som totalt glömde att det e strejk å därför inte kan komma till skolan... tvångsledig... stackars mig =)