torsdag, maj 17, 2007

Då var denna dagen över!

Dagarna går förbi så fort! Vart tar dom vägen!
Var och hade histologi imorse! Vi gav vår lärare ett pärlhalsband från gruppen som tack för de tre terminerna de flesta har haft med henne! Hon blev så glad att hon började gråta! Så sött och lite tråkigt samtidigt! Sen var jag duktig och gick på closing lecture med head of the department. Mest information om examen men en del grejer som han snackade om har jag funderat på tidigare men jag inte har någon aning om hur jag ska lösa det. Grubbel grubbel! Tja vi får ta det efter examensperioden helt enkelt! Det är ingenting man bestämmer på en femöring! Men det skulle vara så kul så kul! Jaja efter examensperioden sa jag!
Sen var det hem och fortsätta med embryology frågorna! Det är många detaljer att memorera men inte så farligt som jag trodde att det skulle vara! Peppar peppar...
Efter det så gick jag och herr N igenom all regional anatomy på en och en halv timme! Jäklar det gick inte och tänka efter det! Allt surrade runt i huvudet! Men lite sitter nog kvar tills imorgon hoppas man;)
Men jag tänkte försöka komma i säng lite tidigare än vanligt... Dvs innan klockan slår midnatt! Natti natti

Inga kommentarer: