torsdag, maj 24, 2007

Bryter mot mitt löfte!

Ja jag lovade ju att jag skulle hålla mig borta härifrån! Men frestelsen blev för stor!
Snabb väderupdate! Vädret har varit helt knas och det har varit vackert väder varje dag för att cirka klockan fem varje dag ha börjat ösregna och åska. Nästa dag vackert väder fram till klockan fem osv!!!
Anyway nog från väderpresentatören Nina! Idag har en stor sten lyfts från mina axlar (kan man säga så?) Det känns helt underbart! Ingen mer neuroanatomy! Tråkigt men samtidigt underbart!
Väl hemma så fungerade min hjärna okay i ungefär en två timmar innan jag somnade och inte vaknade förrän klockan var halv fyra=)
När vi då skulle gå ut och slänga lite skräp så hade ägarna av huset, husmöte ute i trappuppgången med bord och stolar och allting! Only in hungary!
Well well nu ska jag försöka sova igen! Jag tror inte det kommer att lyckas för jag är sjukt pigg! Brukar ju inte sova middag direkt!
Tjingeling

Inga kommentarer: