tisdag, maj 15, 2007

Urladdning

Ja idag var det vackert väder igen! Sista immunologi lektionen! Yay! Kan det bli bättre? I alla fall efter att ha blivit utsläppt av läraren var det bara raka vägen hem och fortsätta med mina frågor. Fick gjort ganska mycket idag! Stolt stolt!
Fick även massa sjuka men kul sms hela dagen... Jag började fundera på vad som har hänt med världen egentligen;) Sen klockan fyra på 10 minuter så slog hela vädret om och ett hemskt oväder drog in! Det blixtrade och dundrade och regnade som bara den. En två timmar senare var allt borta och solen sken igen! Eeeh snacka om vädersvängningar!
Hörde ett komiskt citat från medicinsk sociologi kursen idag men jag har blocket där jag skrev upp det på nedre plan och jag orkar inte gå och hämta det! Vi får helt enkelt ta det imorgon istället! Men ni får påminna min om det!
Hjälp nu sliter min hjärna för den är väldigt trött! God natt

Inga kommentarer: