onsdag, maj 02, 2007

Vilken dag!

Denna dagen har varit lång! Jag har varit trött från det att jag klev upp men det är ju i och för sig igen nyhet. På min rast mellan mina två lektioner så tog jag en promenad till posten för att hämta upp ett rekommenderat brev till mig! När jag kom dit så säger dom att de inte kan lämna ut brevet förrän efter klockan 17. What the....???!!! Hallå!! Om brevet finns i byggnaden klockan fem så måste det väl för guds skull finnas där klockan 12 också? Eller är det jag som tänker helt konstigt?
Anyway så fick jag vackert gå tillbaka till skolan och fysiologin där vi kollade på varandras retinas (näthinna) bland annat.
Well efter att ha promenerat hem igen (gud vad trött jag var!) så han jag precis slänga mig nej på soffan innan en dude kom och kollade vattenmätaren. När han äntligen hade gått så var det bara att pallra sig iväg till posten igen!
Nu ska jag vila lite innan det är dags att sätta igång med biokemin!
I love my life!

1 kommentar:

Anonym sa...

LäsLäsLäs!!! NINA läs minblogg har skrivit!!! Jag har skrivit!!! jay!
nattasvarld