lördag, maj 19, 2007

Mörbultad

Igår kväll blev det pluggning tills klockan närmade sig ett på natten! Men då var hela jag död! Imorse vaknade jag dock ´klockan 07.50 av att en person ringde på dörren. DEt viisade sig att det var en som ska plugga ihop med K idag! Jippie! Jag är ju som ni alla vet inte direkt en morgon människa och idag känns det verkligen som om jag har gått 10 ronder mot Mike Tyson i en ring eller något! Ingen million dollar baby här inte!
Dessutom har jag fått träningsvärk i palmar/dorsal interosseus musklerna! Hur e det möjligt?!!!
Jaja slut klagat!
Men en liten varning utfärdas! Examensperioden börjar officiellt på måndag så tyvärr kommer det inte bli överdriven bloggning framöver! Ska försöka skriva här så ofta jag kan men jag kommer helt enkelt inte ha så mycket tid! Fast när jag börjar med immunologin och biokemin så kan jag garantera att det kommer komma några inlägg för jag kommer vara så uttråkad att jag behöver pauser var 10 minut!
Men nu e det neuroanatomy som gäller och jag ska börja med att göra färdig de två embryologi-frågorna som inte hanns med igår! Development of the definitive kidney and Development of the gonads.
Sen fortsätter vi med neurohistology- *_*-

Inga kommentarer: