tisdag, maj 08, 2007

Jesus!

Ytterligare en dag är bara puts väck! Men det är väl bara upptrappningen inför den trevliga examensperioden som snart börjar. En och en halv vecka kvar. Usch vill helst av allt inte tänka på det! I alla fall imorse var det immunologi i vanlig ordning! Idag nämnde läraren till och med vasculitis... Tänk vad man lär sig av House;) Den som säger att man blir dum av att titta på TV måste tänka om;)
Sen var det en snabb kaffe på Lemon som stod på tur tillsammans med M,O&K. Efter det hem och starta anatomi maratonen! Ah cranial nerves and their nuclei! Jag blir knäpp i skallen av all fakta. Jag var iofs ganska knäpp innan också men lägg till några timmar med "ångorna" av en överstrykningspenna så ska ni se. Förutom överstrykningspennor så har jag även bekantat mig med bläcket från en läckande bläckpenna. Det var svart och inte ett speciellt trevligt bläck eftersom det fastnade överallt på mina händer så nu ser det ut som om jag har råkat ut för digerdöden!
Idag åt vi sushi till middag! Nu har jag dessutom huvudvärk för att jag av "misstag" glömt ta på mig mina glasögon idag... Men som jag precis läst om. Spänningen på Dura matern ligger på en nivå ovanför tentorium cerebelli för min referred pain sitter på sidan av huvudet och inte längst greater occipital nerves innervations fält!
Med detta tackar jag för mig

Inga kommentarer: