fredag, april 27, 2007

Varm dag!

Ja idag var det VARMT! Det var varmt i skolan varmt överallt! Tack och lov var det vår grupps biokemilärare som höll seminaret idag så det var uthärdligt. Sen hjälpte jag Å att plugga lite ungerska i solskenet och sen var det då dags för physiology!
Inne i labsalen så höll läraren en lång och tråkig utläggning om något som säkert var viktigt men jag orkade inte lyssna! Det slutade i alla fall med att hälften av gruppen satt med varsin stämgaffel och skapade olika melodier medans han pratade! Det sjukaste var att han lät oss hållas oxå! Fast jag tror han blev lite trött på oss mot slutet! På vägen hem sprang jag in i K och vi beslutade oss för att sätta oss ner på en uteservering och ta en kaffe och lite juice! Så skönt att bara sitta och slappa utomhus utan massa måsten! Det behövde jag!
Men nu är jag helt färdig! Ska nog ta och diska upp diskberget och sen laga lite mat och sen efter det kommer O över och ser lite film!
Tjing

Inga kommentarer: