tisdag, april 17, 2007

Immunologi-Eller hur tiden står stilla

Trodde aldrig att immunologilektionen skulle ta slut imorse. Det var ett bra topic för lektionen som en välbehövlig genomgång av allt vi har gjort hittils. Men vissa dagar är inte bra dagar och idag är/var en sådan dag. Det finns inget man kan göra åt det så är det bara. Så istället för att lära mig något vettigt så satt jag å såg klockan krypa fram. Varje minut kändes verkligen som en hel timme.
Sen efter plågan så åkte jag till posten för att betala räkningar. Det är nämligen så kul att man inte kan betala via internet utan måste sitta på postkontoret i hundra år varje gång man vill betala räkningar. Precis som i sverige på den gamla goda tiden.
Nu har jag dock vilat upp mig efter denna stora påfrestning och ska sätta igång med fysiologin. Oh det lockar verkligen

Inga kommentarer: