lördag, april 28, 2007

Nina är pigg igen

Efter en gigantisk sovmorgon, mycket behövlig kan tilläggas, så är jag tillbaka till mitt gamla jag igen!
Jag har nu suttit och sett några episoder av OTH och efter det rensat min externa hårddisk! Det var så mycket onödigt trams på den men det tar tid att få det bra men det är skönt att ha fått det iordning. Sen har jag även ordnat på alla musik jag har liggande överallt på datorn, speciellt allt som jag inte har lyssnat på på evigheter. Altt sån har försvunnit!
Nina känner sig riktigt nöjd med sig själv!
Nu ska jag ta tag i mina rum! De behöver en riktigt genomgång! Skulle nästan tagit lite before and after pictures men jag tror de flesta skulle ha fått en mindre hjärtattack när de såg hur här ser ut så vi får se det kanske blir en efter bild bara om jag orkar!
Kram

Inga kommentarer: