torsdag, april 26, 2007

Où sont mes amis francais?


Ja idag blev ajg färdig i skolan runt sju tiden! Ett väldigt intressant prov i immunologi som enligt mig handlade till viss del om det vi hade gått igenom resten vaqr lite avancerat! Men det var intressant att prova på. Frivilligt var det ju att ställa upp och så så det gör inte så mycket.

Mötte sedan upp K och O nere i Arkad och tog en välbehövlig kopp kaffe och efter det blev det en sväng förbi interspar för att handla ion lite välbehövligheter...

Där nere fick jag dock en chock! Ett gäng killar gick förbi och snackade franska! Mitt forna tredje språk som nu tyvärr har halkat ner på en fjärde plats! (för att bekräfta detta så fick jag tänka extra länge för att komma på rubriken till detta inlägg och jag har en känsla av att det blev fel ändå. Guys help me!)

I alla fall så hade jag sån lust att bara gå fram och ge dom en kram för det gav mig en Hvitfeldska flashback utan dess like! Tur att K var med och kunde hålla mig i kragen annars gud vet vart det kunde slutat någonstans! Men sen försvann de uppför rulltrappan utan att jag han kasta slängkyssar efter dom och nu deppar jag ;) Haha skojar bara! Men ett hejdå fick jag i alla fall=)


Ps. Bilden kommer från allposters.com för de som är intresserade Ds.

Inga kommentarer: